fredag 28 juni 2013

bland bristande knoppar och "kaninänglar".

Blommorna bär knoppar som mer och mer börjar spricka upp.
Norran ringde för någon dag sen och ska komma nästa vecka är det tänkt
men jag får nog avboka det helt för jag har åkt på en redig förkylning.
Samma som Robin fick och den verkar sitta i länge för han är fortfarande förkyld, som gubben också.

Vi får nog fröjdas över våra blommor själva för det är & blir mer ogräs och annat också
som jag inte klarar av att hålla efter nu så gården är presentabel i media.

 



 



 



 

Till min förtjusning efter en närgången studie på loberliorna så upptäckte jag att det ser
ut som små "kaninänglar" ! :)

 



 

Och näckrosen...nu är båda ovan vatttenytan :)



Ha en fin dag alla och helg !

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Så fina blommor du har och din damm... mysigt att ha en sån i sin trädgård :)
Krya på dig!
Kram

Carina Sjölund sa...

Mysigt med en egen damm. Och vackra blommor har du med♥
Kramen rara du♥