fredag 14 juni 2013

Inte alla ärtor i hagen..eller nåt...

Igår grejade jag på gården och klippte gräs och gjorde fint.
Jag har ändrat om lite runt div rabatter och hittade en sten som är formad som ett hjärta.
Idag skulle jag visa Benke och säger:
-Kolla, det här hjärtat är formad som en sten..... :-/
Då reser han sig upp , går iväg och säger...
-Du är som smartast när du är tyst.......
Varför sa han så ??? ... :D
"stenformade hjärtat"



Och idag har Celia fått sommarlov.
Vädret är ju inte det bästa tänkbara men det var i alla fall uppehåll
från regnandet.
Hade jag inte haft så ont i fötter och knän hade jag gått jag med.
Men efter gårdagens traskande fram och tillbaka med klipparen
och allt annat jag höll på med så vill dom inte vara med.
Tur att det är lite dassigt väder, för då kan jag inte göra så mycket utan får en vilodag
efter att bara ta det värsta inne, vilket inte är mycket eftersom jag städade rätt
ordentligt i förrgår. :)

Ha en skön dag och helg alla !

1 kommentar:

Ulla sa...

Trevlig helg !