söndag 16 juni 2013

regnet det bara öste ner....



Igår hade vi ett hejdundrande ösregn med tillhörande åska.
fast det gick lite väl långt bort för att jag skulle mysa ordentligt.
Men det mullrade i alla fall.

Jag och Robin satt ute och tittade på regn och lyssnade på åskan.




Eftersom det var dåligt väder mest hela dagen så gjorde jag inte mycket..
så jag har inte mycket att berätta-



Avslutar med detta fina foto på min fina son och hans bästa vän Philip.
Vackra pojkar båda två ! :)
Robin som f.ö jobbat ons tors fred och fick hoppa in även imorgon Månd.

Ha ett skönt avslut på denna helgen.

4 kommentarer:

Miafia sa...

Jaha precis som här då. *nynnar åh regnet det bara öser ner* Men faktum var att det gick o promsenera en sväng idag. Regnade bara lite, men väl i bilen så ..... Ja hua vad det vräkte på.
Himla söta grabbar det där!!! Åh trädgården ser wonderbar ur även i regn!
Kramelikraaam / Miafia
Oj undrar om jag skrev rätt bloggadress nu hm!!

Miafia sa...

Häpp totalt fel hehe. Ja ja du vet ju den rätta o nu tror jag att jag ska få till det. Du snackar om att stöka .... tror jag leder just nu!! :0)

Disa sa...

:D nåja..huvudsaken du städar efter dig ;)
kraaaaaaaaaam påre.

Camilla sa...

Det kan vara mysigt med regn...ibland. Inte hela tiden.
NU vill jag ha tillbaka solen och värmen.
Du har så rätt...riktigt fina killar,det där.
Kram!