söndag 7 juli 2013

en söndag hos oss....


Nu blommar pionen så fint och det är knoppar kvar att slå ut.


Igår grävde jag bort lupinerna vid rabatten bredvid grillgolan,
för the fairy rosorna jag satte där har inte orkat växa då dom
hamnat under lupinernas bladverk.
Satte dit lite annat istället och det blev mycket finare nu, tycker jag.



Igår hade vi lille busMilton här på besök, som diggade loss till rapmusik :)
 Underbara unge !!! Man blir galen !!! 



Idag var jag och gubben på stan och Jenny ville att vi skulle köpa en lite badpool till Milton.
Den här var visst inte vad hon menade med "liten"...men det gjorde inget för nu ryms ju storasyster Celia också att bada med lillebroren ! :)



Man kan tycka att det var kallt där, med det bekom inte Milton särskilt för han
plaskade på med slangen och badade som ett tok.
Visserligen fyllde Robin varmvatten med hinkar...men inget varmvatten i slangen inte.
Bara kallt...och jag menar ISkallt ! :))

I övrigt handlade vi mat och jag fick mig lite nya kläder  och B-H:ar. :)
Och när vi kom hem hade Robin stökat undan disk i köket.
Tömt maskinen i fyllt upp med smutsdisk, samt att han kastat sopor .

Nyss dammsög jag och skurade båda kök hall och altan.
Milton har ju varit här..och han har inte bara badat..
Han har också ätit glass, druckit coca-cola samt festis och lite annat.
Och det inte bara syntes utan man även kände det under fötterna ;)

Ha ett skönt avslut på denna veckan, som också min lillasyster Paula avslutar med födelsedag!


Hoppas du haft en fin dag ! :)

Inga kommentarer: