onsdag 10 juli 2013

Igår dog jag en liten stund....



Jenny var här och hade ätit middag med oss och skulle göra rabarberpaj till efterrätt
och insåg att hon tagit in för lite rabarber, så hon bad Robin hämta lite mer.
Robin , som aldrig varit så mycket för rabarber , ens som liten,
gick ut och hämtade.....
...Det här !!!!! Jag bara dog !!!! :))))



Visserligen måste jag väl ge honom lite kredit för:
Stora blad, check
och stjälken liknar lite rabarberns , check...
Men en kungljus blir aldrig en rabarber !!!
-Inte fan vet väl jag hur dom ser ut..den har ju stora blad !
Jag skrattade så jag nästan grät, vilket också syns på fotot. :))

Nåväl..han gick ut och gjorde om och gjorde rätt sen :))

Meanwhile..medans vi skrattade åt "rabarbern" så hade ju "lille orkanen" annat för sig.
Bilderna kan tala för sig själva...





Han lekte också "tittut" med mig...på Miltonvis...
Och då ska mormor blunda och Milton sliter ut ögonlocken ½ meter rakt upp
och när mormors öga är öppet så försöker man peta ut ögonloberna också.
Förr hade jag väldigt draperiliknande ögonlock.. nu är det presenningar ! :-/
När jag diskade så högg han mig i hälsenan, bara för att...varför inte..liksom ?!?!
och sen hade han en utomordentligt rolig lek som heter
"slåihjälmormormedcocacolaflaskor".
Den tyckte han var jätterolig varje gång han tjongade till mig och jag sa AJ ! :))
Gotta Luv that li´l evil thing ! 

I förrgår..var vi på stan och skulle återfå en tusenlapp till Robin på Elgiganten.
Han var ju där den 5:e Juli också köpte en laptop och nu hade dom samma för 1000 kronor billigare.
Så jag ringde dit och frågade om jag skulle lämna in den och köpa en ny..
och dom sa att det räcker med att ta med kvittot.
Så när Robin var på elen..gick jag in på Jysk och hittade dessa fina lådor
alla 3 för 100 :-!
Dom ska jag nog betsa i någon fin vitriol eller nåt, så dom får en sån där
sliten look.



Ja, och idag är det Onsdag.
Mulet ute--



Det gör inget..det är ju massor med sommar kvar !

Ha en skön dag alla !

Inga kommentarer: