tisdag 24 september 2013

laga lite och ligga lite.

Så blev man människa igen.
Det var jag ett tag på förmiddagen igår också,
men sen kom illamåendet sköljandes över mig för jag hade tagit tramadol.
Dom funkar inte alls ihop med mig för jag blir tung i huvudet, trött som attan
och vill bara kräkas så jag blev liggande största delen av dagen igår.

Hann i alla fall innan det , laga en tavla till Jenny där upphängningen gått sönder.
Jo, jag har ju jobbat med tavelinramning så det var ingen konst.

Sen fick jag städat i badrummet också, men sen var det tvärnit.



Och idag är alltså en betydligt bättre dag, för även om jag har ont så
mår jag i alla fall inte illa och det var ju inte som att värken försvann
med tabletter heller utan jag fick bara kräkkänsla på värken.

Jaja, sånt är livet för en fibromatiker. Det är bara att bita ihop och försöka mäkta med.
Lite i taget gör jobbet gjort tids nog. ;)

Nu har jag tex projekt vindsröjning...lite åt gången så är det nog klart till Jul....kanske.
I alla fall till nästa sommar. :)

Ha en God Dag alla !

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar dig ett bra slut på veckan och en fin helg
Kram Nicki