måndag 21 oktober 2013

långkörare

lånad bild

 Igår var en riktig långkörare.

Robin kom hem runt 11-snåret och strax därpå for vi ut då han skulle övningsköra. Och vad han körde.
I bilen tillbringade vi nästan 4 timmar och det blev runt 15 mil, första svängen då vi också passade på att titta in hos Micke och Jum i Skråmträsk. (Robin körde hela tiden)

Runt 16:30
snåret var vi hemma och hann vila ett tag.  Jag och gubben grillade lite korv och så iväg igen på kvällen en runda runt Hamnen, in på macken och sen hem igen.

Jag hann duscha av mig röklukten och krypa ner i soffan då jag hör bildörrar slå igen och det plingar på vår dörr och det var Nisse och Emma som kom och hälsade på. Så vi satt och surrade till klockan var runt 21:30 innan dom åkte hem till sitt. Roligt att dom kom ! :)

Sen blev det glutta tv ett tag innan vi knatade upp , jag för att fortsätta titta på tv från sängen och gubben slocknade ganska direkt.

Och idag ska jag göra allt det jag inte hunnit med i helgen då jag mest bara åkt bil. ;)

lånad bild

Ha en skön ny vecka och fin dag !

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Vissa dagar går fortare än andra :)
Kram