tisdag 22 oktober 2013

pimpa naglar och gosestund

Igår pimpade jag mina naglar.


Före....
 ..efter....

Manikyrsetet och sticks är köpa på Ica Maxi.
Det är inte lätt att få loss sticksen utan att dom går sönder.
Inte är det lätt att måla och fästa heller , men men...jag gör så gott det går.
På håll syns det inte ;)
~¨*¨~

Senare kom Jenny med familj förbi, men jag hade så ont i magen
p.g.a otrevliga veckan, så jag låg i soffan.
Efter en stund kom Milton och lade sig på mig, försiktigt och
första gången som att "känna in om man får och går det" ?? :)

När han sen märkte att det går och mormor håller
så var det sittuppåliggner och kramastryplitesittuppigenliggner :D
Men det är mysigt med dom små varma händerna som håller om.♥

Idag är en ny dag , med nya tag.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer: