torsdag 31 oktober 2013

Sista Torsdagen i Oktober

lånad bild


Idag har jag stökat och grejat hemma igen
och i vanlig ordning brinner det i fötterna av värk. :))
Men skam den som ger sig för bra blir det.

Tog fram gamla hatthyllan i hallen och har mina koftor hängda där
eftersom det inte finns plats i garderoberna här nere och
jag sällan orkar springa upp för att hämta en.

Innan dess hann jag dammsuga vårt sovrum och övervåning , förutom Robins rum.
Det får han städa själv.

lånad bild

Nu väntar jag på att middagen ska bli klar som består av
grillade kycklingfiléer och sötsur sås samt currysås
och till det blir det ris.

Vi firar ju inte Halloween så jag har lånat bilder samt
tagit en av mina gamla grafikbilder jag gjort
för att pynta upp i alla fall i bloggen.


Önskar alla en skön afton och trevlig Halloween.


min gamla halloweengrafik

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Skönt när det är gjort! Städningen :)
Kram och ha en trevlig hall å vin!