söndag 24 november 2013

Julsockor på spisen

Jag skulle ju julpynta igår, men det blev inte så mycket av med det
för jag hade annat på gång , som långkok av gryta, äggkokning och städ.
Och så var det ju hockey , som vi f.ö vann .
Ni vet.. SAIK , guldmästarna. ;)

Men jag fick ihop 2 julstrumpor, senare på kvällen som jag tråcklade ihop för hand
medan grabbarna titta på "Så mycket bättre", vilket jag å andra sidan tycker är
"Så mycket sämre". :))



Idag ska jag därför göra ett nytt försök till lite julstämning i huset.
Det är så många som redan hunnit få fram det ena och det andra
och jag har bara det jag pysslat med, bortsett stjärnorna på fot.

*


En krans jag gärna skulle ha på min dörr.

lånad bild
Och detta är ju bara en fröjd för ögat, så gulligt.

lånad bild

Önskar alla En riktigt Skön Söndag !

Inga kommentarer: