måndag 30 december 2013

Året som gick

December.
 
Julen firades hos oss med alla ungar och barnbarn!
Jättemysigt hade vi.
 
 

November.

Julpyntning påbörjades och tycktes aldrig bli bra nog,
Som jag ändrade och gjorde om hela tiden. :))
 


 
Vi köpte ny säng till ett HIMLA bra pris.
 



 
Oktober
Mycket pyssel var det...
 
 
 
Det höstpyntades inne.

 


 
September.


Höströjning och höstpimp hade påbörjats
med lite ljus i mörkret.



Grannarna rev det söta lilla uthuset som jag bott granne med i över 22 år :(
Det var i sådant skick att det inte gick behålla.
 

Tomt blev det.


Gubben drog ström till altanen !!
Uppskattat av mig ! :)

 



Augusti

Jag och min svåger firade "bröllopsdag" :))
Han och syrran hade firat sin och hon fick så fina presenter
så jag ville ju också fira med honom...och visst
jag fick fina presenter jag med. :))))



Robin fick glasögon för första gången och
var helt borta för omvärlden totalt fascinerad av hur mycket och långt han kunde se. :))



Jenny tog körkort som självklart firades med smörgåstårta



Juli

Jag "ritade" på väggen.



Blommorna växte ännu mer ute...




Gubben köpte en ny "åkare".



En gammal bloggkompis med familj dök upp helt oväntat och jag fick mig en rejäl överraskning
MYCKET uppskattad sådan också. :)



Juni

Blommor har flyttat ut i lådor.

[1001147_663174067032782_632059973_n%255B2%255D.jpg]
 
Midsommar firades med barn och barnbarn och god mat.



Maj

Vi byggde ett litet utekök i grillgolan.



En rhododendron flyttade in i stora rabatten.


Fröerna växte så det knakade
 


April


Fortfarande massor med snö kvar hade vi...




Vi tog hem guldet !!!



Köpte hem nya solstolar---



Och plantorna hade kommit ut i växthuset.



 
Mars
Köpte blomfröer...



Fröer jag sått började gro.



Snön tycktes aldrig vilja börja tina utan det kom mer och mer...


Februari

Jag fyllde år och fick b.la det här i present.

Var & rände på stan när det var Mello här i Skellefteå
och allt var klätt i rosa.


Gubben skottade fram en gång till grillgolan där vi
grillade korv och hade mysigt.

 

Januari

Robin fyllde 19 år.



Målade och ändrade med skänken som dock senare blev helvit igen.

 


 

Inga kommentarer: