lördag 8 mars 2014

burk som burk...

Igår fick vi ju fint väder.
Så det blev kaffe och semla ute på altanen.



Och så läsa lite Allers Trädgård som kom igår.
Mycket fint och inspiration hittar man :)



Idag var jag och gubben på Solbacken
och köpte såjord, så på Måndag börjar jag sätta frö.

Hittade en söt kaffeburk också..trodde jag då rå'.
Hemma först när burken var fylld med kaffe ser jag att det står Cake ?!?!!
Nåväl..cake, cafe, same same but different. :-))



Det är bara att börja ha glasögonen inte bara till att läsa finstilt och datum utan
när jag läser ALLT.
*måste det vara så liten text ?? * :-|

Idag strålar solen också, med så blåser det hårt som fasen.
ena tujan har blåst omkull och ligger med rotklumpen i luften,
så det måste jag försöka fixa till innan det torkar ihop .

Ha en fortsatt fin Lördag alla !

Inga kommentarer: