tisdag 11 mars 2014

frö som såtts.



Ja , här har vi då den nya lille/a på värpning i ugnen.
Jättelik sin bror Milton efter det man kan se redan nu.
Dagsfärska foton . :)
Ett litet frö som såtts tidigare ❤
Vi vet bara att det är en baby 

Inte har jag börjat sätta frö heller.
Insåg att det är lite tidigt så jag väntar 1-2 v till.
Sen måste jag ändra om lite i köket också så att jag trivs att vara där
trots att det blir stök med alla krukor.
Tycker det är roligt att så, men mindre roligt när det blir så gröjdat överallt innan man får ut dom.



Medan jag väntar och längtar så njuter jag av andras fina bilder på blommor och dylikt.



Här har vi idag väldigt trist väder med mulet och blåsten har precis avtagit.
Tujan ligger igen trots flera försök att få den att stå och petat ner
järnpinnar, men blåsten vinner hela tiden.
Tur det bara är en av dom som drattar ikull.
Det blir att gräva ner dom i backen trots allt så fort tjälen gått ur backen.
Jag blir ja galen om dom ska rasa hela tiden.

Och nej..jag vet fortfarande inte hur det blir med detta om huset
så jag kan inte berätta ännu.

Önskar alla en fin Tisdag.

Inga kommentarer: