onsdag 12 mars 2014

"plötsligt händer det...."

...nja...inte miljonvinster inte, men väl en kabellist på plats.
Det tog mig "bara" 2-3 år att få dit den.

Det har varit ett sånt där projekt "jag ska bara först", sen har man glömt det.



Men nog tusan är det snyggare när man inte ser kablarna hänga runt som hoptorkade tarmar överallt.

**
Och i övrigt är det sol och fint ute men blåsigt och den där f-bannade tujan var jag och ställde upp igår igen
men nu ligger den ner .... IGEN !!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag blir galen på den.
Börjar undra om det inte är en "marktäckande" sort då den verkar ha sådan problem med att stå upp !??!
Nåväl..jag ska ta den ur tunnan och sätta i mindre bara till tjälen går ur backen.
Nu orkar jag inte bry mig om den mer i byttan.

lånad vacker bild.

Nu ska jag fortsätta greja här hemma och se vad mer jag kan åstadkomma för "snabba ryck" som borde ha gjorts för flera år sedan ?!

Ha en fin dag Alla !

Inga kommentarer: