måndag 17 mars 2014

jag vill jag vill....

Ojojoj..vad jag har lust att ändra om mycket här hemma.
Skulle vilja tömma hela nedre våningen på grejer och bara ta in det man vill ha kvar
och göra sig av med resten.

Som vitrinskåpet i köket.
Det hamnade ju hos oss lite "ofrivilligt" för gubben fick det av en kompis som flyttade utomlands.
Jag är sååååå trött på det och alla glas som står därinne och samlar damm
för vi använder aldrig vin/grogg/öl/whisky/snaps/champagne/likör glas då vi aldrig el ytterst sällan dricker sådant.
Tar upp en massa plats gör den också som jag vill använda till annat.

Rastlösheten river i mig.
Jag vill ha bättre väder, massor med knivskarpa skrapor och en kropp som är fit for fight.
Då skulle jag kunna börja skrapa väggarna ute.
Tyvärr har jag inget av det. Dom två första kommer så småningom, men det sistnämnda...
Kommer aldrig att hända...men det får gå ändå. :-/

lånad bild

Ska gå och se om jag lyckas åstadkomma något av vikt och värde idag i alla fall.
Känner mig rätt sliten .

Ha en fin dag alla.

Inga kommentarer: