söndag 27 april 2014

Dagstrippen norrut....



Så styrde vi kosan uppåt mot norr för att hälsa på lilla mor och syrran Mia !

Vi kom fram ganska tidigt och det blev hela dagen där.

*

Syrrans växthus hade ju fått en hel del inneboenden
trots att hon inte trodde att hon skulle hinna med alls.
Mycket av det ska ju delas och skolas om.





Jag fick med en hel del jag också, som jag inte hunnit fota ännu.
Samt tomater av div olika sorter.
*


Och så hann vi med en sväng på DS i Boden också.
Där blev det lite handlat.
Nya utekrukor 3 st modell mindre , men fina .
Och en söt telefonlåda att ställa alla mobiler i.

Det var roligt att träffa alla igen efter att inte ha setts på 1 år.


Jag vill speciellt tacka min underbara mamma och pappa Jerker som
sett till att vi kan fixa huset utan att ta lån !
Tror inte dom förstår själva hur oerhört mycket det betyder för oss
och jag kan inte visa det heller , mer än med dessa sedvanliga "tack, jag älskar dig".
Men det räcker liksom inte till ...
Jag hoppas bara dom förstår när jag försöker säga att:
Det verkligen BETYDER MYCKET !

Tack Älskade NI !



Inga kommentarer: