fredag 4 april 2014

flyttar nog tillbaka hit.


Nu verkar den här bloggen fungera som den ska igen, så jag flyttar nog tillbaka hit, eftersom här finns alla mina gamla inlägg och foton.

Testade att få in nya blogglänkar och det gick nu.
Men den där WP bloggen tänker jag inte ha, för där fungerar ingenting.

Jag ser ändringarna jag gör på mina redigeringssidor, men när jag sparar så ser bloggen ut som innan, och jag har testat allt möjligt med den nu och orkar inte ödsla mer tid när den uppenbarligen bara är skit.
Blogga ska ju vara roligt och inte ett gytter med att få till det, tänker jag.

Nackdelen här på Blogspot är att dom ändrat nu så man måste ha googlekonto för att kunna kommentera . Jag har försökt få bort det ,men då försvinner andra inställningar.
(det är ju några av er som försökt ser jag )

Nåväl..man kan inte få allt.
På somliga ställen ingenting.

Inga kommentarer: