lördag 21 juni 2014

liten sång

 ♫ Jag ska måla hela huset lilla mamma...♫
bara solen ♫ tittar ut
♫ att det stänker lite färg, det gör detsamma ♫
för den ska ändå ♫ nån gång taga slut

♫ Man får leva med små fläckar som är vita ♫
uppå kläder, armar ♫ ,ben och uti håååår
♫ För jag ska måla hela huset lilla mammaaaaa ♫
Och hoppas hinna ♫ klart till nästa vååår.

vers 1:
Solen är nog ledsen, för den skiner ej
Och jag borde måla, men det går ju ej
Färgbyttor är många
i garaget står dom kvaaaar
Inget går att göra
det har regnat flera daaaaar...

*och så kommer refrängen:

Jag ska måla hela huset....

vers 2:
När jag sedan målar , målar jag så grant
Huset lyser vitt och jag gör likadant
Penslar går åt många kläder likaså
Dom blir stel av färgen, så dom kan själva stååå...

*och så refrängen. 

jag ska måla hela huset ....

Inga kommentarer: