söndag 17 augusti 2014

Äntligen altan !!!

Go morron i Söndagen.

Igår rev Robin (=sonen) ner ställningen på altanen.

Det tog honom mindre än tre kvart.
Meningen var att Jonas skulle hjälpa till men han var till stan en sväng och Robin orkade inte vänta
för han skulle också iväg, så han gjorde det själv.
Och ÄNTLIGEN fick jag tillbaka min altan !! :)

Jag piffade till där efter att ha städat lite.
Och det tog sin tid för jag vilade mycket mellan varven men till slut så...... 



Här blev det väl lite tomt ändå .. ?!?!



Lite badenbadenstolar råder bot på det...




På kvällen grillade vi korv.
Jenny, Jonas, Lillan och Felicia kom och ville vara med.
Sen blev det kaffe på altanen.

När alla farit hem gick jag in, duschade och satte mig i soffan, tog penicillinet.
Efter ett tag fick jag en hostattack från h-vetet och upp kom väl tabletten :/
Hoppas den hann verka lite i alla fall....och nu är det snart dags att inta dagens första.
Jag undrar om det inte är något med halsen, för det är där det kliar så infernaliskt hela tiden
och ger en fruktansvärt irriterande rethosta, som dessutom är torr...tills jag kräks.
Nåväl...jag ska ju på röntgen om 4 v, så får vi väl se...om det inte händer annat före vill säga.

Ha en skön Söndag alla !

Inga kommentarer: