lördag 16 augusti 2014

ett livstecken



Ett litet livstecken härifrån.

Jag har legat sjuk och är ännu sedan förra helgen.
Var till doktorn i onsdags och hade en sänka på 167, så jag fick penicillin.
Han kunde dock inte höra nåt i lungorna , men någon infektion är det ju.
Så jag väntar på att det ska bli bättre ..och lite bättre har det ju blivit.
Idag vaknade jag tex utan att känna mig kanonfull och svag.
Så jag tänker göra en liten städning, bara sådär att man rör på musklerna utan att anstränga sig för mycket.

Är skitless att bara ligga nu...först pga av värmen och nu pga sjukdom.

Inatt fick jag några timmars sömn också vilket jag inte fått senaste nätterna
med mer än en kvart per timme, sen varit vaken resten och uppe före 5 varenda dag.
Så sakta men säkert går det framåt.

Inga kommentarer: