tisdag 26 augusti 2014

livstecken



Och så ett litet livstecken igen från mig.
*
Idag har jag flyttat om lite grejer här hemma.
Tog ner rottingmöblerna från sovrummet till datarummet igen och bar ut den lilla sekretären.
Den ska kastas såvida ingen vill ha den, för jag har satt den på bortskänkes på FB.

I morgon kommer dom och byter fönstret i vårt sovrum också.
Gubben hann skrapa en bit på den väggen igår, så det är inte så hemskt mycket kvar,
med tanke på att han hann bara skrapa en timme.
Ser ut att bli bättre väder mot helgen till så får se om man inte får målat lite då.
Är redigt trött på allt stök med ställningar , trall m.m på gården nu,
efter att ha haft det så hela jädrans sommaren.
Tur man aldrig mer ska göra nåt sånt här.
Tålamod är ju inte riktigt min starka sida, inte ett dugg faktiskt, så jag har ändå gjort det bra som inte fått ett psykbryt för länge sen...nog för att det börjar kännas nära nu. :P

Vädret sen , har ju varit mysigt med ösregn och lite åska nu och då, tycker jag.
Svalt och skönt är det också, så jag sitter ofta ute när alla andra kurar inne. :D
Men nu behöver vi som sagt lite uppehåll så vi får göra klart.

Japp...det var det om ingenting.


Inga kommentarer: