tisdag 23 september 2014

bättre idag, (scrollblogg)

Go förmiddag.

Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår vid samma tid .
Men gårdagens eftermiddag blev jobbig. Det var med nöd och näppe att jag fick ihop middagen, som blev risotto, efter Robins önskemål. Han gillar det.
**
Låg hela kvällen i soffan, snorandes och hostandes och tittade på TV.
Nu är det ju
"Det Okända" på Måndagkvällar och det gillar jag !
**
Benke var duktig och städade ur garaget direkt när han kom hem från jobbet. Bar ner alla färgbyttor i källaren så dom håller till nästa sommar när garage och boda ska målas om.
**
Det blir väl att ta det lugnt nu ett tag framöver och hoppas att förkylningen ger med sig.
Än så länge har jag inte feber , heller så det bådar ju gott. Kanske jag slipper antibiotika i all fall. :)
**

Önskar alla en fin Tisdag !

*fick i alla fall jord till ljungen och silvereken, men får ändra när jag mår bättre för jag orkade inte klart och blev inte nöjd.*

 





Inga kommentarer: