fredag 12 september 2014

blev inte som jag tänkte...nu heller.

För nån vecka sedan tvättade jag mina vita rollup gardiner med grå längder.
Efteråt var dom aprikosa..gillar inte aprikos.
Så jag tänkte att, jag färgar dom svarta.

Men så blev dom ju inte det då´rå.
Grått är förvisso snyggt det med, men det var inte så jag tänkte.
Nåväl..det blir inte alltid som man tänkt.
Det blir aldrig det, när det kommer till mig. :/



Ute på gården samlas fåglar och äter upp sig inför flytt.
Får lite en känsla av filmen "Fåglarna". ;)



Vem vet..jag kanske helt medvetslöst deltar i "Fåglarna 2" ?!?  :O

Igår målade jag & gubben grunden på huset svart, på dom 2 sidor som är färdigmålade 
och där grunden är framme.
På framsidan är den ju under altanen så det är bara 3 sidor som målas svart.
Snyggt som tusan är det !

Önskar alla en skön hösthelg !

lånad bild



Inga kommentarer: