måndag 15 september 2014

grunden är svart och lik morfar men söt ändå.

Ingen kan väl vara gladare än jag idag. 
Uppenbarliga orsaker som att det är regeringsskifte !!!
Äntligen lite hopp om en humanare framtid för många. :)

Annat att vara glad över är att jag fick målat grunden klart igår.
Det blev så fint !




Det klipptes gräs också efter att vi varit på stan och köpt lite grejer, såsom ny dörrklocka,
Nytt trimsnöre och lite andra grejer som sopkvastar etc.
Och röstningen såklart, som jag & gubben och Robin gjorde samtidigt.

Sen var det lata soffan och mys med valvaka resten av kvällen.

Måste ju bara dela detta fotot på mitt nya barnbarn Milla och hennes morfar.
Lika som bär ju ! :))
                                      

Idag har jag fejat på gården.
Vädret är ju gudomligt skönt så man passar på att njuta nu när graderna är mer kanvarautevänliga
mot mig. :)
Tvätt snurrar också på här och ska snart hängas en till för att stoppa i nästa.

Önskar alla en skön fin vecka !

Inga kommentarer: