måndag 22 september 2014

"Trasigt" i svart & vitt...

Jo, vi var ju och handlade igår.
Och på ICA MAXI hittade jag microfiber-trasor i svart och vitt.
Det måste man ju självklart ha när man har både exteriör och interiör i svart och vitt....fattas bara annat. ;)
Billiga var dom också.

Och annars då !?

Jooo,,min förkylning blev bara värre under gårdagen så nu är jag tät och rinnig i näsan och känner mig allmänt eländig.
Tidigare har det ju mest bara varit hosta med lite halsont för mig, som varit på väg bort 2 ggr redan.
Och nu bryter det ut mer rejält en tredje gång.
Och många på FB skriver om samma elände. Många med både magsjuka, lunginflammation, bronkit och en massa annat och alla verkar ha det långdraget.
Inte kul, men man kan ju inte annat göra än vänta på att det ska gå över.


Jag har i alla fall ingen feber...ännu...peppar peppar *klappar mig på huvet*


Dagen började kyligt här, på utsidan...några minusgrader hade vi.
Men nu tittar solen fram så jag ska försöka få jord runt mina höstväxter som jag köpte igår.
Och ta in palmerna jag köpte i försomras.
Dom tål ju - 5 grader, men vem vet hur kallt det är egentligen?!

Önskar alla en fortsatt skön dag.

lånad bild shabby autumn garden

Inga kommentarer: