torsdag 25 september 2014

"skyll mig själv"



Happ..


 Imorgon klockan 15:15 ska jag till Vårdcentralen igen.
Har nog åkt på lunginflammation .....igen. *suck*


Men den här gången får jag allt bra skylla mig själv, för när jag var sist för några veckor sedan så fick ju jag en antibiotikakur som jag åt..men tog jag det lugnt bara för det sen då ???
Näää jag gjorde ju inte det då 'rå utan var ju med och målade och grejade både hemma och med huset.
Och det vet ju alla att då blir man inte frisk.
Sååå,,SKYLL MIG SJÄLV !!!

Men hur som haver...får jag en penicillinkur nu, så ska jag ta det lugnt, för nu är ju allt jobb med huset gjort och man kan vara sjuk ifred.
Förkylningarna här går ju som bara runt runt.
Och tycks aldrig ta slut.

Idag gör jag då absolut ingenting utan skrotar omkring i morgonrocken och tänker som mest gå och ta en dusch.
Igår fuskade jag ju lite med vilandet och stökade runt här med speglar och grejer som jag tänker visa sen när jag har mer ork att skriva och så.
Men nu ska jag som sagt duscha och sen lägga mig i soffan och vila
medan jag tittar på tv.
Tur man har en massa bra kanaler såna här gånger.


Inga kommentarer: