onsdag 17 september 2014

not to sexy och putsade fönster



Onsdag i denna höstmånad och idag har vi faktiskt höstväder med mulet och lite kallt.
Mysigt !


I morse när jag vaknade kände jag att kroppen börjar ta stryk nu ordentligt efter allt jobb och stök här hemma, med renoveringar och annat gårdspyssel och hemmet.
Gick som en halt anka som gjort i brallan. :/
Not to sexy if you ask me. :P
Men jag känner ändå att jag måste försöka få putsat fönstren uppe också,
för jag står inte ut med att se målarklet och dynga på dom längre.
(putsade ju rums och datarums fönstren igår)
Det får väl ta den tid det tar, för jag har ju som inte bråttom någonstans.
Vill bara få det gjort.

Ja det var liksom bara en kort notis från mig idag.
Önskar alla en skön fortsättning på veckan som är kvar
och själv ska jag göra som det står nedan....


Inga kommentarer: