onsdag 22 oktober 2014

dagens pladder...



Jamen hej.

Idag har jag väl varit duktig som få igen.

Bäddat rent och städat uppe och mitt i städningen kom
väl Jenny med mommos hjärtat Milla en sväng på besök.

När dom for hem fortsatte jag med städning och har också kommit
ner i tvättstugan där jag vek ihop kläderna från linorna och satte igång
att tvätta sängkläder och badlakan m.m.
Får se om jag hinner allt klart idag annars får jag fortsätta imorgon.

Igår var vi, hela konkarongen med Jenny, Robin, Sinicca, Milton, Milla, Benke och jag
på Ica Maxi och storhandlade.
2 bilar hade vi så alla skulle få följa med.

Efter det åkte vi hit igen och jag lagade middag till allihopa.
Jo, Jenny & Milton åt med oss, för Jonas jobbar ju kväll och Celia var borta.
Sen är dom utan tv hemma också så det blir ju lite långtråkigt för Jenny att
sitta där ensam med ungarna.
Så det är roligare om hon är här och hänger med oss istället Happy
Blir nog så att dom äter här idag med, tror jag.

Love Fotobomb på Milla finns nedan till gammelmormor i Norr. Love
Och pussar och kramar till dig/er.

Nu ska jag fortsätta stöka på här.
Önskar alla en fortsatt skön Onsdag.


Inga kommentarer: