torsdag 30 oktober 2014

Målat klart !

Jo, jag slipade och målade idag.

Täckte inte taklisten med maskeringstejp så jag var skitnervös och livrädd.
Svart mot vit taklist, helt galet alltså ! :-O
Men det blev inte såååå mycket kladd , mer än på dom ställen där jag höll på att
ramla av pallen. O:-)



Slutresultatet blev mycket bättre än jag trodde, för jag blev tveksam ett tag
och kände att jag ångrade mig.
Men jag är såååå nöjd så det är inte klokt !
Blev hur bra som helst.
Och jag hann färdigt så vi kunde hänga upp tv:n så vi kan se hockeyn ikväll.



Ska ta nya bättre foton imorgon när det är ljusare ute, för det blir inte bra när det
är mörkt....blir väldigt dimmigt och lampskenet ger fel färg.

*

Nu ska jag kasta mig i soffan för jag är såååå trasig i kroppen och fötterna
så det är inte klokt.
*fattar inte att jag gör sånt här när jag blir så dålig jämt...men fint blir det*



Inga kommentarer: