söndag 16 november 2014

2 veckor kvar men....


Go morron Söndag !
*
Nästa helg, då sätter jag igång med julpyntning.
Nu orkar jag inte hålla mig längre och jag kommer definitivt inte att vara först.
Fler och fler fönster har jul när man är ute och åker bil.


*
Tittat runt mycket på Pinterest och där finns såååååå mycket fint
med tips och idéer så man blir bara galen och kan nästan inte slita sig från datorn
när man väl börjat titta runt.


*
Får se om det blir en sväng upp på Solbacken idag för att inhandla lite julattiraljer.
Röda band, granrisgirlanger och annat smått och gott som jag ska pynta med.
Jo, jag är mer och mer inne på att få in det röda igen över julen för det är ju sååå fint !
Sen blir det härligt vilsamt för ögonen igen när man tar bort julen och all skarp färg.
Svart, vitt och rött...hur snyggt är inte det ?? MYCKET ! :)

*
Ha en fin Söndag alla.

Puss å kram till mamma och pappa.

Inga kommentarer: