tisdag 25 november 2014

Gråmulen Tisdag i November...

Bilder i denna bloggen är lånade och sparade från Pinterest

 


Så har vi Tisdag i denna nya veckan.
*
Jag ska ägna den åt att ta upp granen och klä den.
igår orkade jag inte efter jag varit på spirometritestet,
för jag hann ju skura golv och lite annat före,
sen var det nästan dags för att sätta igång med middag när
jag väl kom hem igen.
Så jag och Jenny (som var snäll och oombett skjutsade mig så jag slapp gå i regnet)
tog oss lite kaffe och pratade en stund, innan hon sen åkte
hem till sig för att fixa mat.
~*~

Mera på "to do listan" finns:
Skura badrum
Tvätta 

 Städa övervåningen

Sen blir det väl lite mer pyntning.
~*~
Annars är det väl bara lugnt hos oss.
Regnigt och grått och väldigt mörkt,
eftersom vårt puder av snö har töat bort direkt
det blev lite plusgrader igen.
~*~
Nu blir det lite kaffe och sen sätta igång med dagens göromål.

Ha en fin dag alla !


Inga kommentarer: