måndag 24 november 2014

"Varde jul"...



Så fick jag väl in jul jag med, men är inte
riktigt klar ännu med allt.
Men så här är det till vidare.
 I köket.



På köksbänken.



I hallen.

 

Runt fuskspisen och kökslampan.

 

I hall och v-rummet med nya adventsstaken som jag
köpte 2 st av igår när vi var på Rusta.

 

Bilderna blir inte så bra med den nya mobilen för det
är bara en M2 (sony)
Men man ser ju vad det är iaf.

Idag ska jag ta in granen , den är ju fusk också så
den kommer in tidigt hos oss.
Som jag berättat förr så tycker jag den är för jobbig
att klä för att sedan stå nån dag, då jag vill ha ut julen fort
när julafton varit. :))

Jag ska också på nytt spirometri test efter lunginflammationen jag hade i sept.
I regn ska jag gå..vi som just fått lite vitt puder på backen och nu är det borta igen. :(
Men det kommer ju tillbaka...säkert med råge, som det brukar.

Ha en fin ny vecka alla.





Inga kommentarer: