torsdag 22 januari 2015

Robins dag...

Ja, det är ju Robins födelsedag idag.
21 år fyller han och i morse ringde det på dörren.
Där var 2 tjejer , kompisar till Sinicca, Robins flickvän.
Dom hade med sig en jättefin blombukett.....den måste ha varit till mig !
Lite snålt , tycker jag bara..för hon borde ha köpt nåt till
Robin också eftersom det är han som fyller år..... ?!??!! :/
*eller så var det visst till honom*
Själv kunde hon inte närvara eftersom hon jobbar i Jörn.
Men skulle väl komma ikväll.
*
Vi har ätit gott och kusinen Tim kom tidigare på dagen
för att tillbringa den med Robin, så han åt med oss.
Jenny & Jonas med ungar har också varit här.
Lotten, mamma till Tim kom en sväng en senare, med Tims flickvän Emma.
Så dom fick sig lite fika med.
*fick bekräftat av Lotten som är utbildad läkare att det är bursit i armbågen*



Igår var jag "barnvakt" en stund hos Jenny.
Eller mer att vara sällskap åt lilla Milla, medan Jenny målade dörrpostar.
Sagt och gjort...fast hon ville inte var så mycket med mig...
hon ville bara ta selfies. :))



I förrgår blev vi bjudna på mat hos Jenny.
Skönt att slippa laga själv.


Och här är mina två minsta barnbarn.
Sötaste i världen.
Milton och Milla.



Och så gubben min.
Han ringde för ett tag sen.
Han håller på att städa ur skåp etc på rummet, för att sen bara behöva torka av golven imorron.
Vid 13-snåret styr han kosan hemåt och är därmed klar med sin tid på hälsohemmet.
Det har gått jättebra !
*
Japp..det var väl det om det.
Ha en fortsatt skön kväll !


1 kommentar:

Anonym sa...

Så vackra blommor & vilka sötisar ♡ ...
Grattis till 21-åringen i efterskott - Är lite "off" just nu i blogglandia!