lördag 21 februari 2015

ja, så var det mer bilar.

Vi bytte ju bil för några år sedan. 
En BMW 525, som jag gillade mycket.
Stor och rymlig med kula och allt...



Till en BMW 318..eller nåt sånt..som jag inte gillade alls.
Ful , liten och trång, ingen kula....men billig i drift. 



Så åkte gubben i Fredags och skulle serva den...
Och det var himla bra servat må jag säga,
för nu är det en sån här !!!!
BMW 520, tror det är -10 års modell !??!
Vet inte riktigt ännu för jag har inte hunnit fråga.



Jag är JÄTTENÖJD & det är det viktigaste ;))

Nu är det bara ett problem....

Robins bil är ju silver och det passade ju bra med förra BMW:n som också var det...



Och nu blir det en blå, mot det vita huset ?!?!?!
Det går ju inte, med vitt hus och svart tak och en blå och silver bil ?! :/
Vi får lacka om Volvon så dom matchar . ;))
*Å andra sidan är det ju inne med missmatch*





Inga kommentarer: