lördag 7 mars 2015

Man kan ju alltid ändra sig



Så fick vi skänkarna flyttade. 

Men jag har ändrat mig ang var min ska stå.
Det blev så stort och öppet i köket utan skänk så jag kommer att ställa den i datarummet istället.

Sen tar jag in vita runda pelarbordet och ställer bredvid frysen istället
och målar om dom 2 caféstolarna i vitt och har till den .
Då blir det lätt att flytta dom när man behöver extra.
Jenny fick ju dom där jag köpte och målade om,
för dom var så tunga och otympliga att flytta på
så dom blev mer bara i vägen här.
*
Nu måste jag först bara fixa till skänken eftersom den stått ute i deras
kallgarage och blivit ful samt att den svullit.
Fast det går väl ihop när den stått inne ett tag.
Men den måste målas och slipas lite i kanter där den blivit stött
och smutsig när det lagts grejer på.
Fast det går ju rätt så fort och så har jag ju den där färgen som torkar snabbt.
*

Benke och Robin ska snart iväg ut och övningsköra,
så fort Robin blivit väckt.
Han har bokat tid på körskolan nästa vecka .
Teoritester har han gjort flera stycken och har väl godkänt på alla
så han tror inte att han kommer att ha några problem med det.
Det tror inte jag heller.
*

Ja, vi har Lördag
och inte är den så underbar som bilden nedan säger...om man tittar på vädret.
Men så är det inte bara väder som bestämmer om en dag ska vara bra eller inte.
Nej..det är ju vad man gör och vem man gör det med som gör en fin dag ! :)
Och jag hoppas att ni alla får en sån !




Kram till ma & pa. 



Inga kommentarer: