fredag 8 maj 2015

självfallet= jag har gjort vattenfallet själv. ;)



Det tar sig så sakterliga med fallet. 
Var ute igår och petade in stenar under själva fallet.
Sen fyllde jag på med mer vatten.
Det stänker utanför rätt mycket så det sjunker snabbt.
Måste få till det också, annars måste man fylla varannan dag.



Men det blir nog fint när det börjar växa.
Flyttade lite taklökar som ska växa över.

*

Sen har jag ju sett så fina bilder på skjul och bodar som gjorts om till "mys-stugor".
Så det blir att tömma våran och bära ut alla grejer i garaget och göra om ;)
*Benke samtycker lite olika, men han får väl skaffa sig eget




Det fattar väl vem som helst att jag måste göra om våran sådär gulligt !
Då kan man ligga där soliga varma dagar med öppen dörr och mysa.
Jag som inte tål för varmt .
Det blir finemang det.
Måste bara få gubben att fatta det också :/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt & vilken underbar liten stuga ♡ ...Skulle kunna bo där hihi
/Kram i go ☼-en!

Katarina Nilsson sa...

Så fint ♡