tisdag 1 september 2015

legitimt legal

Idag har jag & Jenny varit lösa på vift i stan.
Vi klarade oss helskinnade även denna gången och var inte ens långt i från att krocka,
än mindre nära på ..som Jenny alltid är så rädd för när hon ska köra i stan :D
Det gick hur bra som helst.
*

Jo, det var ju så att mitt leg hade gått ut, så jag var tvungen att skaffa nytt.
Men jag har gått omkring helt illegalt utan minsta lilla plastmappat kort som
bevisar att jag faktiskt existerar.
Totally wild and crazy har jag varit. :O

Men så idag åkte vi helt frivilligt till polisen och jag blev
fotad i nyllet
.
Jenny fick visa sitt körkort för att intyga att jag finns
och t.om erkände öppet att jag är hennes mamma ;)
Så nästa vecka får jag hämta mitt nya leg.

Nåt som var nytt dock med det hela var att...
'man var visst tvungen att åka på Jacks och köpa lite grejer till hemmet också'. O:)
( joohooooo..de e helt säkert..ja ljug nästan int nåt )
Lite motsträvigt gick jag med på det efter en betänketid på 0, 000001 sekund.

Hittade lite till köket.
Dessa ful-fina skulpturer .




Nya kaffe och sockerburkar.




Och den svarta ljus/lykta/korgen.
Samt dom 2 svarta korgarna på nedre hyllan att ha småplock i ,
så det inte syns så mycket fult på hyllan.




Nöjd med dagen och äntligen är det gjort.

Robin , Sinicca och Albin fick ett tokil och packade Robins bil full med grejer
och tar en roadtrip söderut och kommer hem igen innan helgen.
Albin kör, eftersom han är den som har körkort, än så länge.

Nu kommer snart gubben hem från jobbet.
Vi ska väl hitta på nåt att få i magen.
Sen blir det nåt latmajan för mig resten av kvällen för jag är sååå trött
efter dagens ränn och värme.

Ha en fortsatt fin dag och afton på denna första dagen i September.
och en BAMSEkram till mamma som påbörjar sitt liv i dagarna :)
Älskar dig sååå mycket !

Inga kommentarer: