torsdag 22 oktober 2015

flytt eller !?


Idag har vi Torsdag och det är grått och regnigt ute.
Men vad gör väl det när man kurar inne i höstrusket så det är mest bara mysigt.

Idag vid 13-tiden kommer Robin och Benke och hämtar mig och Sinicca.
Vi ska iväg och kolla en lägenhet åt kidsen.
En etta på ca 37 kvm.
Blir billig hyra för dom om dom delar för det blir ca 3000 :- med allt inräknat,
så 1500 var ska dom betala.
Robin är inställd på att flytta oavsett hur den ser ut.
Han är verkligen sugen på att få flytta hemifrån
och vem kan ...blame him ( vad heter det på svenska :/ ?!) ...han är 21 år .
Så kanske det blir flytt i helgen eftersom Robin jobbar imorgon också.
Och då måste det shoppas grejer så som lampor, prydnader, mattor, soffa m.m.
Fast Sinicca pratade om att få åka på IKEA och handla och då blir det en senare tripp.
Då får dom hålla till godo med det vi kan avvara tills vidare.
Och vi vet ju inte hur det ser ut än.
Kanske blir till att renovera lite först också..måla och tapetsera  ?!

Jag är så spänd och pirrig i magen.
Äntligen får grabben börja ett eget liv som han längtat efter så länge.
Jag kommer ju att sakna honom..min bäbis...på 178 cm och 78 kg. :/
Jaaaa..jag vet..men det är min bäbis i alla fall !!!!!
Nåväl..vi vet ju inte ännu om det blir flytt heller.
Det ser vi ju i eftermiddag.

Spännande. :)

Inga kommentarer: