fredag 16 oktober 2015

Fredagsmyset tjuvstartat.



Jag har tjuvstartat med Fredagsmyset för jag orkar inte vänta tills
det blir mörkt ute, så jag har persat för fönstren och tänt ljus. :)

Hostar och snorar och hade jätteont i bröstet och halsen imorse när jag vaknade.
Blodsmak i munnen och svider i bröstet.
Men vart efter dagen gått har det lindrats och bättre kändes det efter jag duschat.

Så nu har jag ren pyjamas och ska mysa resten av afton i soffan.
Har ju skrotat omkring i det sen i förrgår och måste ju byta ibland :))

Och nej..jag röker inte. :)
Närmar mig en månad med stormsteg.
Känns bra även fast lusten smyger sig på nu & då...
men jag struntar i det och så försvinner lusten av sig själv lika fort som den dyker upp.

Ha en fin helg alla.
Hoppas ni håller er friska.

Krama mamma !



Inga kommentarer: