lördag 24 oktober 2015

Lördagkväll...

Så har vi kväll här och middagen är äten.
Det blev så himla gott.
Benke gjorde sallad och jag fixade pommes, filé och ädelostsås.
Länge sen vi åt det så det smakade extra bra .

*

Vi har gjort vår shoppingrunda.
Hittade inte så mycket jag ville ha, men det blev en grå lång jumper med krage.
Ett par mjukismysbyxor och ett långt vitt linne.
Vi tog oss varsin ostburgare på torget.
Så god och smakade precis som det ska !
Och så hittade jag denna roliga skylten och kände att den passade mig så bra,
eftersom jag inte är den där glada kocken, utan snarare tvärtom.
En micro i v-rummet skulle räcka gott och väl :))




 Sen blev det mest till Robin & Sinicca till deras nya hem.
Lite slevar, vispar, knivar , skålar, glas och sånt.
*

Nu ska jag gå och ta en dusch och krypa in i ren pyjamas och så blir det soffhäng resten av kvällen
med en varm kopp kaffe och en "sjokeladbit" till.

Ha en skön lördag kväll alla som tittar in.
Kram till mamma !

Inga kommentarer: