tisdag 1 december 2015

Louie och förkylt


Idag är jag bäbivakt igen.
Igår var det till dom 2 benta och idag till den fyrbenta.
Mamma Sinicca är hos doktorn och pappa Robin skjutsar.
Han blev utan jobb igen, så det passar ju bra.



Louie har fått ett av tuggbenen jag köpte till honom sist jag var på ranten.
Den var god så länge det lindade "baconet" fanns.
Sen var det inte lika kul längre.

Just nu ligger han i mitt knä och sover och släpper fisar som inte direkt luktar hallontårta. :))
Och odören slingrar sig så fint rätt upp i näsan på mig.
Det är ut att han är liten och söt ;))

**

Jag är på väg att bli sjuk.
Snorig och hängig och tryck i bihålorna.
Och gubben hostar och snorar, men jobbar ändå.
Det är väl inte mer än väntat när alla andra runt oss är sjuka.
För eller senare ska det ju drabba även oss.
**

Önskar er alla en fin dag och som vanligt
Kram till Mamma !


Inga kommentarer: