torsdag 4 februari 2016

Lurviga barnbarn, presenter som lampor och sånt.

 

Jag har blivit mormor igen :)
En liten Ludde blev idag medlem i vår familj.
Blandras mellan lejonhuvad-teddy och dvärgvädur.
Såååå sööööt !

 

Och igår fyllde jag väl på med 1 år till i mitt liv.Nu har jag 52 såna.
Lilla storasyrran Mia sände en slant som jag var och köpte present för
och det blev dessa 2 fina lyktor.
Blombuketten i bakgrunden är från Robin och Sinicca.



Och idag var jag och sonen på secondhand där jag fyndade dessa 2 lampor.
En bättre till köket och en fin liten till hallfönstret :)
Present från Jenny och Jonas, då även dom gav mig en slant :)

 

Det var en bra dag igår, då jag även blev bjuden på semla av Jenny och Jonas,
sen åt vi tårta här senare på kvällen efter div shoppingränn och middag. :)

Inga kommentarer: