lördag 5 mars 2016

blommor och pälsbollar.

Här växer det så det knakar i knutarna. 
Poppar upp som popcorn i krukorna och kommer plantorna med en väldans fart.



 



 

Dottern med familj har åkt norröver till släkten där och spenderar sin helg.
Så jag har fått äran att ta hand om mina fyrfota barnbarn.
Varit förbi och matat och vattnat och gått igenom trasselsuddens päls lite. 

detta ser väldigt gulligt ut, men skenet bedrar.
Direkt efter började dom fightas lite så jag fick gå emellan :D 

Och trasselsudden innan han fått mat :) 

Vädret hos oss är väldigt upp och ner.
Så jag har migrän mest varje dag. :P
Men idag ska vi nog premiärgrilla korv ute i grillgolan.
Har inte grillat en endaste korv under hela vintern och det är inte likt oss.
Å andra sidan har vädret varit väldigt olikt också och inte lockat till sådant.

Önskar alla en fin dag och
hoppas ni där hemma får en trevlig dag med efterskotts-firandet av pappa Jerker ! :)
Många kramar från mig ! 

Inga kommentarer: