fredag 31 mars 2017

Fredag med Louie






🌸💕🌸



🌸💕🌸

Här sitter jag och har lille Louie i knät, 
som ocksåhar sovit över hos "fammo" inatt.
Sinicca jobbar natt/förmiddag.
Så Robin hämtar hem honom efter jobbet i afton.
Vi två , Louie och jag, har varit och
matat katterna hos Jenny och Jonas
för dom är i fjällen med hela barnaskaran.
Jag ska gå dit ikväll sen och släppa in kissorna också.

🌸

Jo, jag hade väl påbörjat tvättning av sängkläder etc.
Men när jag kom ner och skulle hänga upp,
så var det stopp i avloppet.
Så det har fått vänta.
Jag och gubben åker på Jula i afton och köper hem ett
rensband med spolning.

🌸

Och så har jag väl kollat skatteverket .
Ta mej tusan om jag inte får tillbaka en slant igen !!
1300 plus extra , så här i vårtider är inte helt fel att få.
Visserligen inte så mycket , men bättre än rest i alla fall.
(jag har ju valt att betala in mer skatt, pga sjukskrivningen)
Blir nog säkert nåt kul att köpa hem inför sommaren. 

🌸🌸🌸


Inga kommentarer: