torsdag 28 september 2017

Jag hälsade på

Mittersta porten , högst upp till vänster.
Dagen fortskred efter middagen.
Jag for iväg och hälsade på hos sonen Robin och Sinicca,
fast hon var inte hemma , utan på jobbet.




Robin var i full färd med att fixa middagen klar till hon skulle komma.
Han själv hade ju också just kommit hem efter jobb.

 

Jag blev bjuden på kaffe och go'fika.
Vi pratade på om hus, barn och lite annat.
Jag begav mig hemåt när maten var klart och precis som jag skulle gå kom Sinicca,
så vi hann i alla fall krama om varann lite.

Väl hemma bänkade jag mig i soffan och inväntade Det Okända.
Sen var det nattinatti och jag knatade upp i sängen och tittade på lite mer tv
till ögonen slog igen.

Idag är en ny dag och det blir not tvätt på dagens schema.



Inga kommentarer: