onsdag 27 september 2017

Lite ränn och rant och shopping.

Äntligen fick vi lite sol, här hos oss också.
Skönt att komma utanför dörren.
Igår tex var jag med cykel till Second hand shop,
men det ska visst slå igen så det fanns inte mycket att hurra för där.
Så jag tog en sväng istället runt byn.
Skönt var det.


Och idag har vi varit på Solbacken där jag spenderat en och annan krona.
Efter det var vi på Elgiganten och hämtade gubbens presentkort,

som han fick som plåster , för att dom slarvat bor pengar som skulle återbetalas till honom
och det tog så himla tid innan han fick igen dom.


Jag var sen en sväng in på "Jack's".
En butik som ägs av asiater , med massor av fina saker.
Självklart följde det med lite därifrån också.


Sen bar det av hemåt.



Den sedvanliga dagliga städningen är gjord
och nu ska jag vila en stund , innan det nalkas middag.

Inga kommentarer: