lördag 14 oktober 2017

Plötsligt händer det

Så hände det plötsligt, efter måååånga år på fast plats,
att möblerna flyttades om i vardagsrummet !
Tv:n har ju varit fastskruvad i väggen och därmed svår att flytta.
Men så kom min dotter och partner in crime och hjälpte mig att lyfta ner den.
Köket fick också en liten "makeover".
Kaffehörnan är borta och det blev lite "back to basics".



 

 








Lite mer ändringar har jag gjort i hörnan vid datorn.
Kommer nyare foton på det snart.
Känns bra att få ändra.
Dock är jag inte riktigt nöjd med tv-hörnet.
Men det ska jag fixa till så småningom.
Samt väggen där tv:n hängde förut.
Måste spacklas och målas.
Men min hö: arm gick "sönder" och jag har en svullnad på nedre delen vid handleden,
så jag är bra svag i den nu.
Tror det är en muskelbristning, för det gör rejält ont när jag vrider den på vissa sätt.

Det bästa av allt är att:
Nu kommer julgranen få bra med plats, m man bara flyttar hängstolen, till jul ! 😍

Uppdaterat med nya fotot på "hörnet"-

Inga kommentarer: