söndag 4 februari 2018

Det var min dag igår



Igår var det min "ettårklokaredagförhoppningsvismenintesåsäkert".

Mina barn och barnbarn kom och firade mig.
Vi åt tårta och fikade, medan vi pratade om ditten och datten.
En mysig dag, som vanligt när jag har mina käraste hos mig.

Och det jag fick.

1

2 lägre ljusstakar att ha på vardagsrumsbordet
(haft andra tidigare, men dom var så höga att dom kom för tv:n)




2
Köpte 3 kuddar tidigare, men ville ha 4 i soffan, så det blev en till sån.

 

3
Och HOME bokstäverna köpte jag ju tidigare och fick LOVE ,
så nu bildar de precis som jag känner.
LOVE HOME !

 

4
Sist men inte minst , denna fina krysantemum av Jenny med familj.
Älskar den !








Idag ska vi iväg, jag och gubben ,

så jag får shoppa lite mer med slanten jag fick av honom.
Tänkte DS i Piteå först, men mitt huvud vill nog inte ända dit idag.
(såg att syrran varit dit och köpt klocka och på bilden hon hade från DS såg jag en som jag vill ha)
Vaknade med lättare migrän och har tagit tablett.
Hoppas det hinner släppa mer, för dom öppnar inte förrän klockan 11.
Annars blir det Solbacken.

Idag har vi sol här i "Hamn" men kallt. 

-20 visar tempmätaren.
Blir en skön lat Söndag.



Inga kommentarer: