torsdag 1 februari 2018

Förskottspresent, Love It !


Jag fick post igår.
Och så fin post att jag tror jag dör !!!❤❤❤

 

Min syster Mia har börjat tillverka egna "drömfångare", genom att virka på ringar.
Eftersom jag snart fyller år, så önskade jag mig en sån i present.
Och igår kom den !
Vilket JOBB hon lagt ner på den !!! 😮
Virkat in pärlor och hjärtan.
Tofsarna kom till, för fjädrarna hon beställt hade inte hunnit komma, förrän idag.



Tanken var att jag skulle ha den ovanför sängen uppe i sovrummet.
Men jag tycker den är för fin för det, så den hänger vid "min plats" vid soffan.
Kommer 2 till i mindre storlekar framöver.
En vit mellanstor och en till svart liten.
Där ska dom få hänga i grupp .

Så fin, som jag älskar den.

Så spot on att det skriker Disa om den !
💝💝💝

Inga kommentarer: