fredag 23 februari 2018

Fyndat och mer schablon

I förrgår var jag, Jenny och småttingarna på "Rondellen",
(= secondhand shop)
och jag fyndade lite grejer.
Jenny fyndade en sacosäck till Miltons rum, i nästan samma gröna färg som fondväggen.
Lite små prydnader till Milla blev det också.
Hennes saker har jag dock inte fotat.
3:e bilden är den höga smala vita vasen.

  

 




Och idag gjorde jag en till schablon.

Har ju velat ha "skafferitext" på , just skafferiet.
Skrev en gång på fri hand , men det blev inte bra.
Men nu blev det.


Lite gulligt på skåp när det står vad det är, tycker jag.
Gubben blir lite galen på mig och mina texter och måla :))
Men han har som gett upp !



Nu blir det lite städ inför helgen.
Sen tror jag att jag ska tvinga gubben att köra mig på Solbacken,
när han slutat för dagen.
Lite shoppingspree behöver jag.
Vill ha lite nya mattor, både i hall och v-rum.
Får se om man hittar nåt då ?

Inga kommentarer: